Logo Turisme del Berguedà

[Tancar]

BTT

Noet

La ruta s’inicia al centre de Sobrestrada. Agafarem la carretera en direcció Berga i ben aviat ens desviarem a mà dreta cap al veïnat de la Creu. Des d’aquí agafarem una pista que, primer per sota i després per sobre la C-26 ens portarà fins a Sant Bartomeu de la Valldan i el poble de la Valldan. Just en entrar al poble, cal agafar una pista de terra que surt a mà dreta i que ressegueix la C-26 pel sud fins a trobar el Rec de Garreta que baixa de la Valldan. Després de creuar el rec, cal seguir la pista formigonada que ens portarà pels masos de Cal Pendola, Cal Juanito, Cal Boix i fins a la zona de la Creu de la Pinya, al costat del veïnat de Noet. Aquí, en un gir de 90º a mà dreta, deixarem el formigó per continuar per una pista de terra que ens portarà a resseguir la cara sud de la serra de Noet passant pels camps de Cal Castanyer el mas de Cal Pere fins a retornar al davant de l’església de Sant Bartomeu de la Valldan. Un cop aquí, caldrà desfer el camí fet al principi de la ruta fins a retornar al punt de partida.

• Fitxa tècnica

• Punt d'inici: Sobrestrada (Avià)

• Punt de final: Sobrestrada (Avià)

• Distància (km): 8 km.

• Temps aproximat: 1 hora.

• Desnivell acumulat: 160 m.

• Senyalització: NO ESTÀ SENYALITZADA. Puntualment es poden trobar antigues plaques rectangulars de la ruta 4 que formava part del centre BTT del Berguedà

• Per organitzar-te

• Cartografia: Rasos de Peguera – Serra d’Ensija 1:25.000 Editorial Alpina Berga 1:25.000. Institut Cartogràfic de Catalunya El Berguedà 1:50.000. Institut Cartogràfic de Catalunya

• Serveis inclosos: Per a altres serveis dintre del municipi, consulteu l’apartat serveis turístics

• Més informació

• Bibliografia: Catalunya Romànica, volum XII, El Berguedà

Fes-te amic del Berguedà!